Pinned toot
Pinned toot

Hiya! :heart_sparkles_pride: My name is Doki, and I'm actually new to public social media (or even posting my art online, it's been literal years???), so... I'm excited to see how this goes! :blobcatreach:

I'm a femme queer cat who likes adorning my face with ✨fabulous glitter✨ and is also going through my Sonic Phase™ as an adult. OOPS??? I'm also coming to terms with the fact I'm a million times more furry than I thought haha. DOUBLE OOPS.

(P.S. Sonic and Shadow should totally smooch okay)

Sakura tree in full bloom~
🌸 🌸🌸
🌸🌸 🌸

📸 photo by me

[ selfie (eye contact) ] Show more

[ selfie (eye contact) ] Show more

I can't wait to go to see the cherry blossoms in DC again OMG :blobcatcamera: 🌸

[ selfie (eye contact) ] Show more

(pokemon spoilers) cleaned up that drawing a little and fixed some stuff

[ Pokémon Direct ] Show more

NO SPOILERS but OMG I cried so much my makeup ran???

I’ll probably be able to make a much more eloquent post later but aaaaa HTTYD has been so important to me so I’m just feeling ALL kinds of feels right now 🖤

About to see HTTYD 3 OMG :blobcatrainbow: The first one is my favorite movie ever so I’m SO HYPED

Gamers, just letting you know that it's okay to play on EASY difficulty. You don't need to prove anything to anyone. Videogames are meant to be enjoyable. Have fun 💜

*SLIGHTLY* disappointed that i can’t make my hair look like space irl, but i’m working on it

LRT: I absolutely love that video OMG, it's so wild???

(And TBH considering Sonic has gone toe-to-toe with gods in various media, it's... not wrong LOL)

I'd been putting off buying this zine until I had enough money to actually pay the artist something decent (they were only asking for $1 but I gave them $15), and I'm so glad I finally got it OMG.

...now if only doujinshi weren't so expensive. :blobeyes:

Okay, yeah, my mood has turned around now. I've been brought to tears over a Shadow fanzine, of all things.

GOOD TEARS, THOUGH LOL??? I just. I just love my edgy baby so much, and this artist NAILED his character. 👌🏼 :sparkles_red:

[ selfie (eye contact) ] Show more

Anyway, I promise I'm done venting now! Thanks for reading, if you did. :heart_sparkles_pride:

[ job interview anxiety, self worth issues, mild request for reassurance ] Show more

Show more
Yiff.Life - It's not what you think...

Yiff.Life is oriented towards those in the furry and LGBTQA+ communities.