The Bad Guys spoiler 

The moral of The Bad Guys is Elon Musk’s fanboys are a bunch of marks

Newsies should be remade as a cartoon imo

Kids gotta learn the impoitance of solidarity and not bein a scab

The Bad Guys spoiler 

Lol The Bad Guys comes very close to calling Mother Teresa a charlatan

“imagine having beef with me. I’m just a funny jokester. a silly little guy. you’re gonna have beef with a silly little guy? for shame“

“imagine having beef with me. I’m just a funny jokester. a silly little guy. you’re gonna have beef with a silly little guy? for shame“

horny furry shenanigans 

Dunno what this is but it’s amazing to me how openly horny anime can be about furry characters

Show older
Yiff.Life - It's not what you think...

Yiff.Life is oriented towards those in the furry and LGBTQA+ communities.

logo_full